Agencja rozpoczęła współpracę od przeprowadzenia audytu wizerunkowego firmy wśród osób związanych z branżą rusztowań oraz dziennikarzy. Na podstawie wyników badania, Procontent opracował strategię komunikacji.

Procontent zrealizował dla spółki Layher działania z zakresu pozycjonowania eksperckiego, komunikacji kryzysowej oraz media relations, których celem był wzrost rozpoznawalności produktów firmy oraz marki Layher na rynku ogólnobudowlanym.

Projekty zrealizowane przez agencję to między innymi:

  • organizacja i koordynacja konkursu „Diamentowe Rusztowanie”, skierowanego do profesjonalistów z branży budowlanej
  • opracowanie „Kodeksu Dobrych Praktyk” czyli dokumentu mówiącego o zasadach bezpiecznej pracy na wysokościach
  • uruchomienie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii „Gmina gotowa na wszystko”, której celem była edukacja samorządowych jednostek gminnych w zakresie planowania skutecznych rozwiązań antykryzysowych

Rezultaty

Efekty osiągnięte w okresie od października 2015 r. do maja 2016 r.:Prawie 500 publikacji w mediach branżowych i ogólnopolskich, co daje łączne dotarcie do blisko 1,5 mln osób oraz AVE prawie 450 000 PLN.

Klient

Layher

obszar

pr

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.