Agencja Procontent Comunication prowadziła dla MAKRO CASH & CARRY kampanię mającą na celu zwiększenie rozpoznawalności marki ODIDO.

Cel Działania koncentrowały się na zaprezentowaniu ODIDO jako jednej z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowej w Polsce. W ramach współpracy skupiono się na budowaniu relacji z mediami, komunikując raport „Kobieta w sklepie – zakupy tuż za rogiem”, do którego zaangażowano Annę Głogowską i Annę Gzyrę.

Agencja duży nacisk położyła na kontakty z mediami w regioniach, organizując konkursy i wywiady z właścicielami lokalnych sklepów. Procontent odpowiadała także za oprawę uroczystego otwarcia 1000 – sklepu ODIDO w Puławach.

Klient

Odido

obszar

pr

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.