Case Study

„Sweet Charity – nieś słodką pomoc”

Agencja Procontent prowadziła akcje pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” z Fundacją „Porozumienie bez Barier” Jolanty Kwaśniewskiej. Partnerem akcji była marki czekoladowa Chocolate Company.

Pani Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska otworzyła kampanię „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” spotkaniem z uczniami szkoły podstawowej Argonaut, podczas którego opowiadała o idei wolontariatu. Inauguracja kampanii towarzyszy 15-leciu działalności Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”.

Podczas spotkania pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” zaprezentowany został pierwszy czekoladowy produkt międzynarodowej marki Chocolate Company – Hotchocspoon „Sweet Charity”, który ma na celu niesienie pomocy chorym dzieciom w Polsce.

Klient

CCP

obszar

kampania społeczna

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.