Program miał na celu pokazanie koniecznych zmian w kształtowaniu polityki samorządów dotyczącej wspierania osiedlowych sklepów oraz rozwoju głównych ulic w miastach, miasteczkach i mniejszych gminach. Dokument prezentowany był wybranych instytucjom oraz dziennikarzom.

Eksperci kampanii:

  • Andrzej Gantner Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności
  • Joanna Erbel z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Rafał Krenz z Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL

Liczba wysłanych komunikatów prasowych:13
Liczba publikacji: 490
Nakład: 2374700
AVE: 500 000zł

Klient

Makro

obszar

kampania edukacyjna

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.