Szkolenie

Jak przygotować kampanię społeczną?

Procontent Communication – zdobywca nagród w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach Effie Awards, Stevie Awards, Magellan Awards, Spotlight Awards, a także nagród dla najlepszej kampanii społecznej 2013 roku w kategorii budowanie wizerunku marki oraz „Kampania Społeczna Roku 2014” w kategorii kampanie o tematyce zdrowotne, ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Temat szkolenia: „Jak przygotować efektywną kampanię społeczną?” Miejsce szkolenia: Centrum Warszawy Termin szkolenia: 17 maja 2016 r. Czas trwania: szkolenie jednodniowe.

  1. Cel szkolenia:
  • Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Treści szkolenia będą w głównej mierze omawiane na przykładach istniejących dobrych praktyk z Polski i ze świata.
  1. Forma szkolenia:
  • Szkolenie z tworzenia efektywnych kampanii społecznych o charakterze warsztatowym.
  • Zaplanowane są ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia.
  1. Zakres tematyczny szkolenia:
  • Wstępne informacje na temat kampanii społecznych: czym są, po co i przez kogo są tworzone, jakie narzędzia są wykorzystywane.
  • Dyrektywa 2014/95/UE dotycząca ujawniania informacji niefinansowych (omówienie założeń).
  • Benchmarking CSR.
  • Audyt i zaangażowanie pracowników w tworzenie działań CSR.
  • Matrix strategiczny – karta projektu (omówienie, a następnie wypełnienie karty wspólnie z uczestnikami szkolenia).
  • Dobre praktyki: przykłady polskich kampanii społecznych, przykłady kampanii społecznych ze świata.
  • Raportowanie CSR (jak dobrze stworzyć raport CSR, prezentacja niezależnych organizacji certyfikujących: Global Reporting Initiative, Greenhouse Gas Protocol, Carbon Disclosure Project, jak stosować Key Performance Indicators).
  1. Korzyści:
  • Dodatkowa przewaga konkurencyjna.
  • Prawie wszystkie duże firmy na świecie są już zaangażowane społecznie.
  • Duże firmy zaangażowane społecznie wymuszają na mniejszych tego typu działania.
  • Zwiększenie lojalności konsumentów i interesariuszy oraz wzrost zaangażowania pracowników.
  • Młodzież wchodząca na rynek pracy aktywnie poszukuje firm zaangażowanych społecznie.
  • Wzrost zaufania inwestorów.
  • Poprawa relacji ze społecznością i władzami lokalnymi.
  • Rozwój kultury organizacyjnej firmy.

Kontakt i zapisy:

procontent@procontent.pl

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.